Укупно приказа странице

субота, 14. мај 2011.

Domace seksi devojke

Za pocetak zelim da se svima predstavim i priblizim malo svim onima koji budu pratili i citali moj blog kojom cu se ja tematikom najvise baviti. Ovako, i sama sam, bar tako tvrde svi iz mog okruzenja neko koga rado svrstavaju u domace seksi devojke. E sad, tu je i moja slika koja nadam se moze i da potvrdi zasto je to tako, a i prilicno me interesuje da li ima neko ko se eventualno ne slaze sa tom konstatacijom. Dakle, zovite me Lujka jer to i jesam, volim da zivim zivot punim plucima, volim izlaske zabavu, druzenje i narocito volim upoznavanje preko interneta. Takodje bih spomenula da imam skoro 34 godine i da sam srecno razvedena dama vec 5 godina, a sto se tice ostalih detalja imacete prilike da saznate ako se potrudite da me nadjete na netu. da bih vam pomogla, seksidevojke.com ,a mozete me naci i na drugim domacim sajtovima za upoznavanje jer tako mogu zaista da upoznam mnogo ljudi. Kada mi se neko svidi ja mu to jednostavno i pokazem, bez velikih i narocitih ustrucavanja, nisam stidljiva i vrlo sam otvorena osoba. Nacicete me lako na sajtovima gde se najvise pojavljuju domace devojke ali ne bilo kakve, tamo neke... nego sajtovi sa finim i pravim sexy devojke jer ne zaboravite ipak je to moja kategorija. Inace radim kao asistent direktora u jednoj privatnoj firmi koja se bavi marketingom i propagandom. Obozavam i uzivam u muskom drustvu i verujte mi na rec da se jos niko nije pozalio ili pozeleo bar jos jednom da me vidi, a da je proveo barem 10 minuta u mom drustvu.
Znam ja da sad vama ovo sve zvuci pomalo prepotentno, ali ja sam takva kao sto rekoh, otvorena i iskrena i sto je vazno da napomenem zelim i volim da se i prema meni tako ophode. Ne prezam i neustrucavam se da pricam o seksu, volim cak ako neko zaista zeli i da ispricam detalje o oralnim iskustvima, obicnim jebacinama, analnom seksu, volim da dajem savete o tome kako se najbolje popusi kurac, da otkrijem tajnu kako ribe vole da ih lizete, da vam kazem sta je to sto sto najvise pali zensku populaciju, da vam predlozim ladno nekoga za seksi avanturu ili seks za jedno vece, ali bukvalno. Nemam skoro nikakvih predrasuda kda je o seksu rec jer smatram da treba da se upraznjava kad god ste u mogucnosti. Seks produzava zivot, eto, cisto ako niste znali. Ako volite trudnice ja cak i to mogu da vam preporucim ako ste me pitali na vreme. ako volite da pojebete neke mlade zgodne picke ako zleite seks sa starijim zenama, sa nekim zgodnim bakicama.... vazno je i da znate da ja jako volim i umem i da slusam. Tako da ako vam nekad ustreba neko rame za plakanje verujte da od mog necete bolje naci. Ja sam ipak osecajno i cak ponekad romanticno bice koje obozava paznju, ali ume mnogo i da da.
To je to sto se tice mene i mog predstavljanja vama. Ako se nekome ucini ista odavde zanimljivim, taj neka se slobodno vrati da pogleda neke od postova koje cu ja ovde svakodnevno pocevsi od sutra da pisem za vas i sve one koji vole da cuju po koju strava seksi pricu ili neki erotski dozivljaj.
Do sutra veliki pozdrav od mene.

Нема коментара:

Постави коментар