Укупно приказа странице

среда, 18. мај 2011.

Jebacine sa klinkama

Osvanuo je suncan dan.Ustajem iz kreveta lagano ulazim u kupatilo na redovno pranje.Telefon zvoni razmisljam dali da se javim ili propustim poziv. Verovatno je to neko ko sad zeli da ostvari neku fantaziju jebacine sa klinkama. Odjednom mi proleti kroz glavu hajde javicu se mozda je nesto hitno.Uzimam slusalicu u ruku jeza me hvata prislonim na uvo i kazem halo.S druge strane cujem muski glas Tina jesi li to ti.U meni se stvorila velika zbunjenost pa ko je to.Ja sam tvoj prijatelj Dino zelim da jebem klinku, hocu da te vidim mozemo li to da izvedemo.
Tvoj poziv nikad ne bih odbila znas i sam.Dobro kaze -on  cekam te ispred stana bicu tu za 15 minuta
Brzo sam se obukla i  nasminkala sa velikom zeljom da ga vidim. Inace imam ekstra zgodno telo. Obukla sam ispod suknje seksi donji ves i posla spremna na sve perverzije. Radovala sam se jer sam znala da sam sebi obezbedila seks za jednu noc i to je kad bolje razmislim bio siguran seks, jer zelim seks odmah. rekla sam sebi i cvrsto obecala da ce sad imati sansu za jebanje klinke. Sisla sam dole i on je cekao poljubio me jako u usta i rekao ovo moramo nastaviti ali ne na ovom mestu.Sve se svodilo samo na jedno zestoko jebanje sto krace to bolje.Usla sam u kola i krenuli smo kod njega u stan..Izasla sam iz auta i zajedno otisli do stana u kom se nalaze inace klinke za jebanje. .U stanu nas je cekao i njegov prijatelj koji je zelio da se pridruzi jebanju.On nije imao nista protiv a i meni je odgovaralo.Obojicu sam uzela i bacila na krevet otkopcala pantalone izvadila kurac.Cvrsto sam ga zgrabila stavila u usta a drugog privukla sebi i rukom prelazila preko sisa dok je on mene lizao i pustao vocne sokove.Uh sto je dobro vikala sam i topila se a iz mene je samo curilo i curilo dok je on uzivao u mome pusenju.Istrgao mi je kurac iz usta zabio u dupe i karao do iznemoglosti.Zatim mi je drug digao noge na ivicu kreveta zabio kurac u picku i tako brzo jebao da me je odvaljivao sa svih strana.Islo je brze i brze glasno sam vikala i uzivala zatim je iscupao iz mene kurac ubacio ga u moja usta i poceo svrsavati.Sperma mi je letela po licu kao luda a ja sam je lizala i gutala.

1 коментар: