Укупно приказа странице

уторак, 14. јун 2011.

Orgije u vozu

Bilo je prvi put da moram iznenada otputovati.Ujutro sam ustala i spremala se za posao kad me je direktor nazvao i saopstio da moram hitno otputovati za Zagreb.Zbog naglog poziva brzo sam obukla na sebe crveni kostim sa mini suknjom i naravno crni brushalter  i crne gacice ispod njega.Volim crvenu boju jer mi se lepo slaze sa mojom dugom plavom kosom.I dakle, tako sam se nasla u poslovnom vozu popodne radnim danom.
Bila sam jako uzbudena poluprazan voz i prazni kupei i pomislila sam odmah da bi mogla da organizujem neke dobre i zestoke orgije u vozu.Bila sam sam u u kupeu,gledala kroz prozor i iz ciste dosade pocela sam da se mazim.Raskopcala sam crveni sako i izbacila sise preko grudnjaka, a bradavice tako podignute pocele su da se jeze.Imam lepe grudi,taman da me muska ruka  jako stisne i masira.Podigla sam suknju i posto stalno nosim carape sa halterima nije mi bio problem da brzo stignem do moje lepe obrijane pickice.Vec sam bila sva mokra od samog dodira koji sam napravila u vozu sama palim se.Mazila sam se tako gurala prste u pickicu sirila noge ali to nije bilo to.Trebao mi je jedan veliki mesnati debeo kurac od nekog lepo zgodnog i pravog muskarca.Posto sam bila zatcvorila vrata kupea i navukla zavese mislila sam da me niko nece videti.Ali od pomeranja voza kako se zavesa pomerila tako sam ugledala jednog muskarca kako me gleda.Pogledi su nam se sreli i tog momenta sam pocela sam da se tresem pocela sam da svrsavam jer su mi prsti bili duboko u mojoj vlaznoj pickici.Jedva sam stajala na nogama kad sam ustala da mu otvorim vrata.Zgrabio me je cim je usao.Vec mu je bio dignut i tvrd kad je usao jer mu se ocrtavalo kroz farmerice.Otkopcala sam farmerice a kurac je iskocio velik i tvrd bas kakav je trebao za moju vlaznu pickicu.
Gurnuo me je nadole i nabio ga u usta.Volim kad mi stave kurac u usta tako mocan alat volim da da mi drkaju u usta poludim od toga.Drzala sam ga za jaja cvrsto i navlacila sam ga jebala sam se sama u usta.Strasno sam se napalila.Ustala sam naglo a on me okrenuo.Nagla sam se i naslonila rukama na sediste on mi je rasirio guzu i pickicu i nabio mi ga celog odjednom.Polako mi  je kurac nabijao i izvlacio tako da sam mu osecala celu duzinu.Stavio mi je dva prsta u guzu a jebao me u pickicu.Mislila sam da cu poludeti kada smo culi kucanje a kada sam okrenula glavu kondukter je stajao na vratima i gledao u nas.Rekao je al se jebete a ja sam ga rukom uhvatila izmedu nogu.Brzo je otkopcao pantalone kleknuo na sediste i nabio mi kurac u usta.Kakav osecaj o tome sam stalno mastala da me jedan jebe u usta a drugi u pickicu.Jebali smo se culi su se samo uzdisaji i nesto mi je palo na pamet u tom momentu.Htela sam ih obojicu odjednom.Rekla sam kondukteru da sedne sela sam na njegov veliki tvrdi i socni kurac a mom strancu rasirila rukama guzu od pozadi.Prvo mi je malo glavicem mazio supak a onda mi je kurac jako zabio.Bila sam puna puna na dva kurca odjednom.Kondukter mi je grizao sise gurao mi je jezik u usta pricao svasta i osecala sam da ce brzo svrsiti  tacno sam osetila kad je poceo da me puni sa svojom socnom spermom nabio ga je do kraja i nije se pomerao samo me punio.A moj neznanac mi je i dalje jebao guzu a kada je  jace nabijao pocela sam da jako svrsavam da sam se jako tresla i vikala jos jos jos .I tada je on poceo da svrsava  i da mi puni guzu.Iz mene je lila sperma na sve strane.Vredelo je jebacina na dva kurca. Zabelezila sam na telefonu sve i imam bro j telefona a domace matorke koje to vole da rade i uzivaju u jebacini.

2 коментара: